Google introduceert drie nieuwe reisproducten voor hotels

Hotels hebben nu een veel eenvoudiger, gestroomlijnd proces voor het toevoegen van kamerprijzen en beschikbaarheid aan hun Google-bedrijfsprofielen.

Hotels die nieuwe reizigers willen boeken en willen profiteren van de reisgekte van deze zomer, zullen binnenkort een veel eenvoudigere manier ontdekken om hun tarieven te beheren en te wijzigen.

Wat is er nieuw. Eerder deze week kondigde Google drie nieuwe functies aan om het onboardingproces actief te openen voor hotels die hun tarieven willen vermelden of boekingslinks willen aanbieden via Google.

Update 1: industriestandaard protocollen. Google ondersteunt industriestandaard protocollen voor het online brengen van hoteltarieven. Deze protocollen zijn gemaakt om verschillende hotels te helpen consistent te blijven bij het boeken, het uploaden van nieuwe tarieven en het aanbrengen van wijzigingen.

Update 2: Geen spreadsheets meer. Hotels hoeven niet langer ingewikkelde spreadsheets en bestanden te uploaden om tarieven toe te voegen aan hun Google-bedrijfsprofiel. In plaats daarvan vereenvoudigt Google dit proces door hun tarieven rechtstreeks in hun profielen in te voeren. Deze verandering moet het voor hotels gemakkelijker maken om de vraag bij te houden en tarieven snel te wijzigen, zonder dat technologieleveranciers of partners erbij betrokken moeten worden.

Update 3: Open toegang tot hoteladvertenties. Binnenkort hebben hotels geen Hotel Center-account meer nodig om campagnes uit te voeren. Dit betekent dat elke Google-adverteerder campagnes kan zoeken en uitvoeren voor de website van elk hotel. Op de vraag of ze Hotel Center-accounts helemaal zouden afschaffen, zei Google: “We zullen Hotel Center-accounts niet uitfaseren. Huidige hoteladverteerders met bestaande Hotel Center-accounts zullen gewoon doorgaan en advertenties weergeven.’

Lanceerdatum. Google ondersteunt actief brancheprotocollen en staat hotels toe hun tarieven in Google Mijn Bedrijf in te voeren. Het is echter nog niet bekend wanneer de accountvereiste van Hotel Center wordt opgeheven.

Wat Google zegt. Met betrekking tot de reden voor de wijzigingen zei een Google-woordvoerder tegen Search Engine Land: “We stroomlijnen dit proces om meer adverteerders te helpen hoteladvertenties te gebruiken en ze sneller te activeren. Dit maakt deel uit van onze algehele inspanningen om meer hotelbedrijven te helpen online te gaan.”

Reizen in de lift. Google geeft aan dat het aantal zoekopdrachten naar paspoortafspraken in de eerste vier maanden van 2022 met 300% is toegenomen.

Eerder deze week kondigde Snapchat ook de introductie van Dynamic Ads for Travel aan. Met de nieuwe functie kunnen merken zoals Booking.com catalogi maken en doelgroepen bedienen op basis van reisintentie. De focus op reisgerelateerde producten zou ons een vroege indicatie moeten geven van waar de branche naartoe gaat.

Het goede en het slechte. Door tarieven toe te voegen aan het Google-bedrijfsprofiel van een hotel, kunnen ze worden weergegeven in zoekresultaten, op kaarten en op YouTube. Die gratis boekingslinks zullen gebruikers er ook toe leiden te boeken op een website van een hotel, niet van een derde partij. Dat betekent meer inkomsten voor het hotel en minder voor sites als Booking.com of Hotels.com. Het is hotels ook niet toegestaan ​​om meerdere tarieven voor verschillende kamertypes, minimale verblijfsbeperkingen of kortingen voor meerdere nachten toe te voegen.

Officiële aankondiging. Lees hier de volledige aankondiging en de huidige installatiedocumenten.

Waarom het ons iets kan schelen. Reizen komt weer terug en consumenten willen een eenvoudig gestroomlijnd proces voor het rechtstreeks boeken van hotels, evenals realtime kamerprijzen. Deze updates moeten adverteerders en hotels die de vermeldingen beheren, helpen de concurrentie voor te blijven door de tarieven rechtstreeks in hun Google-bedrijfsprofielen te kunnen wijzigen.

0
Domeinen lijst
Jouw domeinen lijst is leeg

Domeinen

Je winkelwagen is momenteel leeg.

Terug naar winkel

Welkom.

Ultracom is ontstaan door het zoeken naar de beste oplossingen voor onze klanten.

Ultracom.

Log in op uw account