ULTRACOM. Webdesign Seo Marketing Website Security Website Onderhoud

Waarom u misschien een WordPress-ondersteuningsdienst nodig heeft

Waarom u misschien een WordPress-ondersteuningsdienst nodig heeft

Ongeacht uw niveau van WordPress-expertise, het is waarschijnlijk dat er onderhoudstaken zijn die u liever door iemand anders laat uitvoeren. Op de hoogte blijven van updates, back-ups en af ​​en toe een website-gerelateerde noodsituatie kan een aanzienlijk deel van uw tijd in beslag nemen.

Gelukkig zijn er WordPress-ondersteuningsservices beschikbaar om te helpen bij verschillende onderhoudstaken. Of u nu af en toe hulp nodig heeft bij uw eigen website of doorlopend onderhoud voor meerdere klantensites, u zou een professionele oplossing moeten kunnen vinden die aan uw behoeften voldoet.

In dit artikel geven we je een inleiding tot de ondersteuningsservices van WordPress en bekijken we enkele voor- en nadelen van het gebruik ervan. Vervolgens delen we vier factoren waarmee u rekening moet houden bij het kiezen van een ondersteuningsserviceprovider. Laten we beginnen!

Wat zijn WordPress-ondersteuningsservices?

Website onderhoud

WordPress-ondersteuningsservices kunnen u een handje helpen met veel van de onderhoudstaken die gepaard gaan met het runnen van een website. Dit omvat basisonderhoud, zoals het bijwerken van plug-ins en de WordPress-kern. Het kan ook helpen bij opkomende situaties, zoals het verwijderen van malware of het versnellen van WordPress .

Als je een WordPress-beginner bent, kan het enorm voordelig zijn om de hulp in te roepen van een professioneel bureau. Als u een probleem tegenkomt dat u niet zelf kunt oplossen, kan een ondersteuningsdienst u veel tijd en ergernis besparen door er doorheen te puzzelen.

Sommige services bieden ook algemene WordPress-ondersteuning. Mogelijk kunt u hulp krijgen bij het wijzigen van thema’s, het verbeteren van de prestaties van uw site of het installeren van plug-ins. Als u geïnteresseerd bent om zelf te leren hoe u deze taken kunt uitvoeren, kan dit een uitstekende bron zijn om aan de slag te gaan.

Dat gezegd hebbende, kunnen WordPress-ondersteuningsservices ook nuttig zijn voor mensen met meer ervaring. Laten we eens kijken waarom.

De voordelen van het inhuren van een WordPress-ondersteuningsdienst

Hoewel u misschien aarzelt om voor een ondersteunende dienst te betalen, kan deze investering in uw website grote voordelen opleveren. Ernstige fouten en inbreuken op de beveiliging kunnen leiden tot downtime voor uw website, wat buitengewoon kostbaar is omdat u verkeer misloopt en dus verkoop- en / of advertentie-inkomsten.

Bovendien, als uw site niet beschikbaar is, kunnen mensen die toegang proberen te krijgen zich zorgen maken over de veiligheid van het bezoeken ervan. Dit kan de reputatie van uw merk schaden, wat erg moeilijk is om te herstellen, zelfs nadat uw website is hersteld.

Als u er niet zeker van bent dat u ernstige problemen snel kunt oplossen en uw site tijdig weer online kunt krijgen, kan het hebben van een ondersteuningsdienst levensreddend zijn. Beschouw de terugkerende kosten als een soort verzekering.

Als u een webontwikkelaar bent die het onderhoud van verschillende klantwebsites uitvoert , zult u merken dat het uitbesteden van onderhoudstaken een gemakkelijke manier is om wat van uw kostbare tijd terug te kopen. U kunt zelfs meer klanten aannemen, een grotere verscheidenheid aan diensten aanbieden en als resultaat uw bedrijf laten groeien.

Als ontwikkelaar kunt u zich zorgen maken over het uitbesteden van onderhoud. Als een klant ontdekt dat u een derde partij gebruikt om de dagelijkse taken uit te voeren, kan hij besluiten om dat bedrijf rechtstreeks in te huren om wat geld te besparen.

U kunt dit echter vermijden door een ondersteuningsserviceprovider te kiezen die witte labels aanbiedt . Met deze functie kunt u uw eigen merk en informatie toevoegen in plaats van die van uw onderhoudsprovider. Uw klanten kunnen zich aanmelden en u rechtstreeks betalen voor ondersteunende diensten.

Mogelijke nadelen van het gebruik van een WordPress-ondersteuningsservice

Natuurlijk zijn er enkele nadelen aan het gebruik van een ondersteunende dienst. Een daarvan is dat een derde partij toegang heeft tot u of de website van uw klant, wat een beetje zenuwslopend kan zijn. Als u echter de juiste beveiligingsmaatregelen voor WordPress implementeert , zou u de risico’s moeten kunnen minimaliseren.

Ondersteunende diensten kunnen ook duur zijn, afhankelijk van uw behoeften. Er zijn plug-ins beschikbaar om het onderhoud van de website te automatiseren, maar de meeste bevatten zowel jaarlijkse of maandelijkse kosten als upsells. Als u deze afzonderlijke oplossingen prijsgeeft, kan het gebruik van plug-ins op de lange termijn meer kosten. Bovendien moet u alle hulpprogramma’s die u installeert, controleren om er zeker van te zijn dat ze werken zoals verwacht.

Als zodanig kan het gebruik van een ondersteuningsservice u veel tijd besparen ten opzichte van andere oplossingen, waardoor u zich kunt concentreren op verschillende aspecten van uw bedrijf. U kunt er ook gerust op zijn dat de taken die u uitbesteedt, worden afgehandeld, aangezien de meeste services u regelmatig van rapporten zullen voorzien. Voor de meesten zullen de voordelen van het gebruik van een ondersteunende dienst ruimschoots opwegen tegen de nadelen.

Hoe u de juiste WordPress-ondersteuningsservice kiest

Nu u begrijpt wat de ondersteuningsservices van WordPress doen en wat de mogelijke voordelen zijn van het gebruik ervan, gaan we kijken hoe u de juiste provider voor u kunt kiezen. Kortom, het is belangrijk om er een te kiezen die goed past bij uw vaardigheidsniveau, de behoeften van uw website en uw budget.

Als u de vier onderstaande factoren in gedachten houdt, kunt u beter beoordelen of een bepaalde dienst het overwegen waard is.

1. Voortdurende versus incidentele ondersteuning

Als je goed geïnformeerd bent over het platform en slechts af en toe hulp nodig hebt bij WordPress , is het wellicht logischer om een ​​service alleen te gebruiken wanneer dat nodig is, in plaats van continu. Veel bedrijven bieden eenmalige ondersteuning tegen een vast bedrag. Of u kunt proberen een freelancer in te huren via een site als Upwork of Fiverr. Als u een ingewikkelder probleem heeft, moet u mogelijk op een offerte wachten.

Er zijn echter voordelen verbonden aan het hebben van een langdurige relatie met uw ondersteuningsdienst. U krijgt mogelijk betere prijzen of snellere responstijden. U hoeft ook niet meer rond te kijken wanneer zich een probleem voordoet.

Deze overweging hangt waarschijnlijk af van uw vaardigheidsniveau. Als u een WordPress-expert bent en er zeker van bent dat u de meeste taken zelf kunt uitvoeren, kunt u besluiten dat voortdurende ondersteuning niet nodig is.

WordPress-beginners kunnen een robuuster plan kiezen waar ze vaak gebruik van kunnen maken. Ze willen misschien ook kijken naar services die ondersteuning bieden bij veelvoorkomende WordPress-taken, zoals het wisselen van thema.

2. Toegang tot 24/7 ondersteuning

Sommige diensten bieden 24 uur per dag hulp. Als u weet dat uw ondersteuningsdienst uw site consequent bewaakt en dat u hulp kunt vragen wanneer u die nodig heeft, kan dit u veel gemoedsrust geven.

U kunt ook de responstijden voor de nacht en het weekend bekijken. Sommige bedrijven geven een langere doorlooptijd aan tijdens deze uren, wat misschien niet handig voor u is als u een nachtbraker bent of in het weekend veel werk verricht.

Zelfs als u op vreemde tijden geen ondersteuning nodig heeft, is het verstandig om erachter te komen wanneer er hulp beschikbaar is en hoe u uw team kunt bereiken. Als uw ondersteuningsdienst zich in een ander land dan u bevindt, moet u er zeker van zijn dat u vanuit een andere tijdzone contact met hen kunt opnemen. U kunt ook onderzoeken of ondersteuning wordt geboden via een ticketsysteem, livechat of telefoon.

3. Aanvullende aangeboden services

Sommige providers bieden meer dan alleen technische ondersteuning, en het kan de moeite waard zijn om deze opties te verkennen. Als u bijvoorbeeld ook op zoek bent naar hulp bij webdesign of aangepaste ontwikkeling, kan uw provider deze services ook aanbieden. Sommige grotere bureaus bieden zelfs services voor het maken van inhoud en zoekmachineoptimalisatie (SEO).

Het is misschien gemakkelijker om samen te werken met één bedrijf dat een breed scala aan oplossingen biedt. U hoeft slechts één provider toegang tot uw site te verlenen, wat beter is voor de beveiliging. Bovendien zou het oplossen van problemen gemakkelijker moeten zijn, omdat het ondersteuningsteam waarschijnlijk bekend zal zijn met de producten die hun ontwikkelaars gebruiken. Uw plan kan zelfs enkele premium plug-ins of thema’s bevatten.

Neem de tijd om een ​​verlanglijst voor uw site op te stellen. Als je een drukke blog hebt, wil je misschien de verwijdering van spamcommentaar bekijken. Voor WooCommerce-gebruikers is het kiezen van een service zoals Ultracom.nl een goede keuze, omdat het gespecialiseerde services voor dat platform biedt.

4. Prijsstructuur

WordPress-ondersteuningsservices variëren enorm in termen van prijzen. Mogelijk krijgt u korting als u services voor meer dan één website afneemt. Veel providers bieden ook betere prijzen als u langere contractvoorwaarden koopt in plaats van maandelijks te betalen.

U wilt ook onderzoeken hoe de prijzen zijn gestructureerd. Sommige bedrijven bieden een bepaald aantal ondersteuningsuren per maand, terwijl andere een bepaald aantal verzoeken kunnen doen. Het kan handig zijn om erachter te komen of u gemakkelijk extra tijd kunt kopen als u de termijnen van uw abonnement overschrijdt.

Ze hergebruiken het voorbeeld van ultracom.nl en bieden een verscheidenheid aan plannen en eenmalige ondersteuningsopties:

Het is ook geschikt voor zowel grote als kleine websites. Bovendien is er een 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie als u besluit dat de service niets voor u is. Dit is een goed voorbeeld van een goede prijsstructuur voor ondersteuningsdiensten.


Het onderhouden van een website kan veel tijd in beslag nemen, en het kan de moeite waard zijn om de verantwoordelijkheid uit te besteden. Weten dat een team van experts uw site in de gaten houdt en beschikbaar is om te helpen bij problemen, kan u veel stress besparen.

Overweeg de bovenstaande tips bij het kiezen van de ondersteuningsdienst die bij u past. Wat zoek je in een WordPress-ondersteuningsdienst? Deel met ons in de comments hieronder!

Welkom.

Ultracom is ontstaan door het zoeken naar de beste oplossingen voor onze klanten.

Ultracom.

Log in op uw account